GÉJ vagy NEM GÉJ?

Az univerzum géj és nem géj dolgainak besorolására létrejött interaktív közösségi blog.

Címkék

divat (7) elvont (16) film (8) földrajz (1) géj (35) irodalom (3) kajapia (5) karácsony (1) nemgéj (26) online (17) sorozat (5) sport (6) tech (10) zene (6) Címkefelhő

HTML

Facebook

Utolsó kommentek

Közösségi oldalon indokolatlanul angolul posztolni = GÉJ

2011.01.07. 17:38 szaja

Mivel itt a GVNG szerkesztőségében csak és kizárólag elképesztően lusta majmok ülnek, mindig nagyon örülünk, ha vendégszerzők keresnek meg minket, hiszen nem csak hogy nem kell dolgoznunk aznap, de mindig igazán minőségi cikkeket kapunk. A mai bejegyzést Dwayne Hoover-től kaptunk, aki egy rendkívül aktuális és idegesítő problémára hívta fel a figyelmet - ugye, hogy mindenkinek van x darab ilyen ismerőse? :) 

 

 

Üdvözlök mindenkit az első vendégbejegyzésemmel!

Annak ellenére, hogy már elég sok szórakoztató és hasznos blog látott már napvilágot, eleinte eléggé ódzkodtam a kommunikáció e formájától. A bloggereket erősen forever alone arcoknak képzeltem el, akik mivel nem tudnak senkihez se beszélni ezért mindenkihez beszélnek. Hosszas mérlegelés után, fel kellett adnom az elveimet, amikor olyan témával találkoztam, amely fájdalmasan blog-bejegyzésért kiálltott!

Közösségi oldalakon(Facebook, Iwiw, Myvip) posztolni, kommentelni, kép aláírást készíteni angolul, úgy hogy nincsenek külföldi ismerőseid eszméletlenül GÉJ!

Mindenki találkozott már ilyen bejegyzésekkel, amelyek teljesen hétköznapi dologról szólnak, egyértelműen nem a külföldön megismert haveroknak és a csak angolul beszélő huszad-unokatestvérnek szólnak, mégis valamilyen furcsa okból angolul, esetleg más külföldi nyelven íródtak.

Egy példa:

 

Külön fájdalom egy magyarul folyó beszélgetésben az angol válasz. Nem féltékenységből írom ezeket a sorokat, bennem is élénken él még az érzés az első sikeres nyelvvizsga után, de ez akkor is műmájer, fölösleges, gyökér dolog. Példa:

Nem akarok hosszan nyivákolni a magyar nyelv védelmében, ennek a posztnak nem ez a lényege és eléggé messze is vinne, mégis az angol nyelv ilyen erőltetett használata igen idegesítő tud lenni!

Ha valakit még nem győztem volna meg, íme egy igazán elrettentő példa:

Mi történik ha ez tünet találkozik az angol nyelv nem ismeretével és a teljes idiotizmussal?

 

Íme, ezt a régi gyöngyszemet szántam utolsó érvnek, szerintem mindenkit meggyőztem, hogy szükségtelenül angolul posztolni közösség oldalakon GÉJ!

Dwayne Hoover voltam, köszöntem a lehetőséget!

 

 

 

2 komment

Címkék: online géj

A bejegyzés trackback címe:

https://gayvagynemgay.blog.hu/api/trackback/id/tr942567936

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

smrmrc 2011.01.07. 18:39:29

Szerintem a bejegyzésekben használt angol kifejezések, amelyek magyarral is helyettesíthetőek (pl. "inside joke" és társai), szintén géjek.

The Man Who Laughs · http://trashneveles.blog.hu/ 2011.05.27. 13:52:17

Igen ezektől én is falnak mennék (volt angol tanárnőm idegesít, hogy annyira "angol", hogy mindent angolul ír, meg magyar kiírásokra angolul válaszol).

Illetve a "Menjünk meetingelni" és társai.
süti beállítások módosítása